Saturday, June 24, 2006

22:00: Ricci y yo tomando unas cañas, esperando otras convocadas. no llegan. ricci y yo llevamos buen ritmo, cañita tras cañita y tiro pq me toca. cenamos, la verdad es q poco pq no hay hambre. es mi primera verbena en bcn, la playa esta llenísima. alucino.
mi cuerpo endeble me pasa factura. resultados varios:
- pantalones completamente mojados (quería ir al mar a saludarlo, pero me pasé).
- media noche perdida sin poder descifrar donde coño están.
- yo y un recipiente q no sé de dónde ha salido.
- pérdida de un calcetín.
- nuevo bulto en mi cuerpo.
eso si: me lo pasé súper bien!

5 Comments:

At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said...

desde luego... la vas armar grossa! la darrera notícia que vaig tenir era la Ricci trucant-me des del teu mòvil, i vam parlar molta estona, però hi havia tant soroll que no s'entenia quasi res!

 
At 3:36 PM, Blogger tartarugueta said...

hola Dietrich, pos si, la veritat és q anava passadeta, hehehe. la teva revetlla tb va estar prou bé, no?

 
At 10:17 PM, Blogger tartarugueta said...

neus, de qu'e color es el calcet'in?? quiz'a es el mio. no, no soy libre, pero dentro de lo q cabe una se intenta apanar..

 
At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said...

I jo que me n'alegro que finalment tot acabés bé perquè, senyora, tantes trucades de matinada i en l'estat etílic en què estaves... feies patir! Ja et veia atravessant mitja Barcelona descalça tractant d'arribar sense claus ni pasta a casa... (suspiro)

 
At 10:24 AM, Blogger tartarugueta said...

(tartarugueta vermella), senyoreta Jones, al final, com ja li vaig comentar les vaig trobar, encara no se com. el meu estat feia patir i riure (les meves companyes de festa es van posar les botes amb mi) i jo sense ser conscient de la meva vena comica..

 

Post a Comment

<< Home